Informacje dla Uczestników

Konferencja Infobazy 2017 odbędzie się w dniach 11 i 12 września w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, a 13 września w Instytucie Oceanologii PAN w Sopocie. Wszelkie informacje o konferencji będą dostępne sieciowo pod adresem: http://infobazy.gda.pl/.

Ważne terminy

7 maja 2017 r. – nadsyłanie drogą elektroniczną tytułów i streszczeń referatów w języku polskim oraz angielskim
15 maja 2017 r. – potwierdzenie przyjęcia referatu i kwalifikacja do wybranej sekcji
31 maja 2017 r. – dostarczenie drogą elektroniczną pełnych tekstów referatów
30 czerwca 2017 r. – wniesienie opłaty konferencyjnej w wysokości OPL1 zł; po tym terminie opłata wynosi OPL2
11 września 2017 r. – otwarcie Konferencji

Rejestracja i opłata konferencyjna

Rejestracja uczestnictwa w Konferencji odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną. Informacje dla Uczestników Konferencji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy będą dostępne pod adresem: http://infobazy.gda.pl/.

Opłata konferencyjna wynosi OPL1 zł (opłata zawiera VAT). Po terminie OPT1 opłata wynosi OPL2 zł (decyduje data wniesienia opłaty).

Dla studentów i doktorantów ustanowiono specjalną, obniżoną stawkę w wysokości 150 zł za jeden dzień konferencyjny (udział w obradach, bez materiałów konferencyjnych). Do specjalnej opłaty studenckiej uprawnieni są uczestnicy którzy przedstawią kopię (skan) aktualnej legitymacji studenckiej oraz pismo opiekuna naukowego. Liczba miejsc studenckich jest ograniczona.

Zapraszamy do udziału również firmy i instytucje komercyjne.

Opłatę należy wpłacać na specjalne konto Politechniki Gdańskiej:

20 1090 1098 0000 0001 3408 5613
W tytule przelewu należy wpisać “INFOBAZY” i nazwisko osoby, za którą jest wnoszona opłata.

 

Kopię przelewu (może być zeskanowany dokument w formie elektronicznej) należy przesłać na adres infobazy@task.gda.pl.

Miejsce

Konferencja odbędzie się w dwóch lokalizacjach: w Gdańsku w gmachu B Wydziału ETI na Politechnice Gdańskiej oraz w Sopocie w Instytucie Oceanologii PAN. W obu lokalizacjach znajdują się nowoczesne sale wykładowo-konferencyjne z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Wiele informacji o atrakcjach, bazie noclegowej, komunikacji miejskiej, i przed wszystkim bieżących wydarzeniach w Gdańsku i Sopocie można znaleźć w portalu trójmiasto.pl

Zakwaterowanie

Proponujemy Państwu zakwaterowanie w gdańskich hotelach znajdujących się w odległości pieszego spaceru (10-20 minut) od miejsca obrad, takich jak:

Jeśli Państwo zechcą się zatrzymać blisko Starego Miasta, gdzie toczy się nocne życie Gdańska, polecamy szeroką bazę noclegową w centrum Gdańska. Dotarcie stamtąd do miejsca Konferencji tramwajem nie zajmie więcej niż 20 minut.

Jeśliby Państwo jednak chcieli się zatrzymać jak najbliżej miejsca obrad rekomendujemy noclegi w Domach Studenckich Politechniki Gdańskiej. Domy te dysponują miejscami w pokojach 1- i 2-osobowych w wysokim standardzie. Dodatkowo położone są w bezpośrednim sąsiedztwie Politechniki Gdańskiej.

Dokonaliśmy dla Panstwa wstępnej rezerwacji miejsc w DS4 na ul. Do Studzienki 61 w Gdańsku Wrzeszczu w pok. 1- i 2- os. Cena za nocleg to 40 zł za os. za dobę. Szczegóły rezerwacj należy ustalić z administracją Osiedla Studenckiego.

Wiele informacji o bazie noclegowej ale i ofercie kulturalnej i rozrywkowej Gdańska i Sopotu znajdą Państwo w portalu trojmiasto.pl

Rezerwacji noclegów należy dokonać bezpośrednio w hotelu.

Organizatorzy Konferencji

Centrum Informatyczne
Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej
Politechnika Gdańska
ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
tel.: (+48 58) 347 24 11, fax: (+48 58) 347 10 06
e-mail: office@task.gda.pl
adres strony: www.task.gda.pl

 

Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot
tel: (+48 58) 731 17 20, fax: (+48 58) 551 21 30
e-mail: office@iopan.gda.pl
adres strony: http://iopan.gda.pl

Kontakt

Biuro Konferencji INFOBAZY : infobazy@task.gda.pl

Ewa Politowska, CI TASK,
tel. (+48 58) 348 62 63,
Marcin Wichorowski, IO PAN,
tel. (+48 58) 731 17 05,

Data modyfikacji: 2017-07-20 16:17